جنوب تهران یکی از پر جمعیت ترین بخش تهران است که افراد زیادی در آنجا سکونت دارند و لوله بازکنی جنوب تهران با استاد کارهای بسیاری در آن منطقه کار مینکند که میتوانید برای درخواست رفع گرفتگی فاضلاب با شماره 6280 924 0912 تماس بگیرید تا استاد کار به همراه ابزار مناسب در محل حاضر شوند.

برای حل مشکل لوله فاضلاب خود با این شماره  تماس بگیرید: 09129246280

گرفتگی لوله در جنوب شهر تهران به دلیل یکی از شلوغه ترین مناطق شهر می باشد که خانه های تازه و کهنه ساز زیادی دارد و یکی از مشکلات که ممکن است برای این خانه  که با سال های ساخت مختلف پیشبیاید این است که گرفتگی لوله اتفاق بیوفتد و برای اینکار بتوانند مشکل در کوتاه ترین زمان حل کرد حتما باید با لوله بازکنی که نزدیکی شما قرار دارد تماس بگیرید و یا اینکه با لوله بازکنی که ابزار کامل دارد.

لوله بازکنی قزوین

 

دلیل گرفتگی لوله فاضلاب جنوب تهران

گرفتگی لوله میتواند دلیل بسیار زیادی داشته باشد که در این بخش همه تمام عوامل را به شما توضیح میی دهیم گرفتگی لوله یکی از موارد است که در همه مناطق تهران عدم رعایت قوانیی توسط مشتری برای جلوگیری از گرفتگی لوله است و در هیچ جای متفافت نیست و قطا یک دلیل خاصی باعث گرفتگی لوله شده و باید آن موضوع را حل کنیم تا بتوانیم گرفتگی لوله را رفع  کنیم.

  • گرفتگی مو و پرز فرش
  • گرفتگی با اشیای خارجی
  • گرفتگی با صابون
  • گرفتگی کچ و سیمان
  • باقی مانده سبزی جات و میوه

 

گرفتگی مو و پرز فرش گرفتگی لوله فاضلاب و توالت یکی از بدترین شایع ترین دلایل است که در گرفتگی در جنوب تهران اتفاق می افتد و بسیاری از افراد به این فکر می کنند که مو و پرز فرش به دلیل جنس انطاف پذیری که دارند باعث گرفتگی لوله نمی شودند ولی این دلیل کامل اشتباه بوده  زیرا مو زمانی که وارد لوله میشود و به روسوبات دیگر ممکن است گیر کند و در مرور زمان با بیشتر شدن رسوبات باعث میشود که مسیر خروج آب کم تر شود و باید و هیمن موضوع دلیل میشود آب دیگر نتواند با شدت گذشته از لوله عبور کند.

گرفتگی اشیای خارچی اشیا خارجی یکی دیگر عواملی است که باعث گرفتگی لوله میشود زیرا ممکن است شما در منزل بچه کم سن داشته باشید که با خود اسباب بازی هایش را به سرویس بهداشتی ببرد و به صورت ناخواسته باعث افتادن اسباب بازی در لوله فاضلاب شود و این مورد را شما بعد از اینکه اسباب بازی کاملا در لوله پایین رفته است متوجه شوید و همین موضوع باعث میشود که باید با یک سرویس کار متخصص تماس بگیرد تا بتوانند بدون آسیب دیدن لوله ها مسیر لوله را باز کند.

صابون یکی از مواردی است که در بسیاری از سرویس های بهداشتی پیدا میشود و افراد از آن برای تمیز کردن دست های خود استفاده می کنند و زمانی که صابون به آب میزنیم باعث میشود صابون میتوان با کمی فشار از دست فرار کند و زمانی که فرار می کند مستیقم وارد چاه فاضلاب میشود و همین موضوع باعث میشود در لوله باعث گرفتگی شود.

برای حل مشکل لوله فاضلاب خود با این شماره  تماس بگیرید: 09129246280

بعد از باز سازی ساختمان و یا خانه های تازه ساخت میتوان یکی از بد شانسی های که پیش بیاید که مقداری سیمان و گچ وارد لوله شود هیمن موضوع باعث میشود که زمانی که آب به این موارد میخورد باعث صفت شدن این گچ و سیمان در لوله شود صفت شده و آب به سادگی نتواند از لوله عبور کند و هیمن موضوع دلیل میشود که لوله به سرعت رسوب بگیرد و این لوله دیگر جای بیشتر برای عبور آب نداشته باشد.

گرفتگی لوله فاضلاب با سبزی جات زمانی که شما میوه و سبزی جات خود را در سینی ظرفشویی میشوید این موضوع باعث میشود که کمی از سبزی جات وارد لوله شود و در مرور زمان گذشت زمان باعث گرفتگی بیشتر لوله میشود و  برای اینکار میتوانید سیفون را باز کنید و تفاله های میوه و سبزی جات را از آن بیرون بیاوری اگر مشکل حل نشد میتوانید با مجموع راهکار تماس بگیرید تا در کمترین زمان به محل آمده و مشکل شما را حل کنند.

لوله بازکنی راهکار

لوله بازکنی راهکار با استفاده بهترین استاد کارها و ابزار  با دانش ضمنی  داشته و سالیان بیسیاری است در زمینه خدماتی در فعالیت می باشند و مجموع راهکار با گرد هم آوری این افراد از مناطق مختلف تهران را گرد هم آورد مناطقی مانند لوله بازکنی سعادت آباد، لوله بازکنی جمهوری،لوله بازکنی اقدسیه و بیسیاری از مناطق دیگر در حال فعالیت می باشند و این موضوع که همیشه در حال تلاش برای افزایش کیفیت باشیم.

دلیل نشت آب از سفق حمام بعد از استفاده

احتمالا شما نیز متوجه این شده اید که که بعد استفاده از حمام آب از سقف چک می کند یا اینکه  محل های در سقف وجود دارد که آب در آن ها خشک شده است و برای حل این مشکل حتما با فردی که در این زمینه تخصص دارد هماهنگ کنید به احتمال زیاد حمام شما نشتی آب دارد ولی اینکه آیا شیر های حمام نشتی دارند و یا دیوار های آن باید حتما با یک متخصص هماهنگ کنید تا بتوانید نشتی های آن را حل کنید.

اگر در این فکر هستید که نشتی جزی بوده و خودش به مرور زمان قط میشود و نیازی به متخصص نیست ولی اگر نشتی باعث رطوبت ثابت باشد باعث کپک زدن میشود و کپک می تواند در زمان بسیار کوتاهی تمام محیط را آلوده کند و بیماری های بد برای افراد که در آن زندگی می کنند. به ارمقان بیاورد.

دلایل نشتی آب

  • از بین رفتن زه بین کاشی ها
  • لوله های شکسته
  • شیر آب های معیوب
  • گرفتگی لوله ها خروجی

زمانی که شما از حمام زیادی استفاده می کنید و یا به مرور زمان باعث از بین رفتن زه کشیده شده بین کاشی ها شود و به هیمن موضوع میتواند دلیلی برای خروج آب از بین آن شود و این موضوع دلیلی است که باید به آن بسیار توجه کرد و بعد از آنکه متوجه شدیم دلیل اصلی نشتی از زه است میتوانید از میان با درست کردن دوغآب و ریختن به کف حمام و تی کشیدید میتوانید منتظر آن باشید تا خشک شود و دوباره میتوانید از حمام بدون نشتی استفاده کنید.

South Tehran opening pipe

به مرور زمان یا ضربه نا گهانی ممکن است لوله ها آسیب ببیند و باعث نشت آب شوند همین موضوع باعث میشود که آب به مرور نشت بیشتر و باعث همواره خیس بودن و نشتی شود برای حل این مشکل حتما باید دستگاه و ابزار مخصوص باشد تا بتوانید محل دقیق مشکل و بعد از آن بتونند با استفاده از ابزا دقیق آن را حل کنند.

شیرآب بعد گذشت زمانی میتواند به دلیل اینکه آب و رسوبات موجود در آن باعث خراب شدن زود هنگام شیر شوند و هیمن موضوع دلیلی است که زمانی که از شیر آب استفاده می کنید مقدار بسیار کمی از آب از شیر خارج نشده و وارد خود دیوار شود که در طول زمانی خودش را نشان می دهد.

اخرین دلیل گرفتگی لوله خروجی آب زمانی اتفاق می افتد که میتواند یکی از لوله های خروجی گرفته باشد و آب نمی تواند از لوله خارج شود و هیمن موضوع باعث میشود که دوباره برگشته و از لوله خارج شود و باعث نشتی شود.

برای رفع هر یک از مشکلات میتوانید با استفاده از شماره تماس های مشخص شده تماس بگیرید  تا استاد کار های ما در نطقه از تهران که هستید در محل حاضر شوند و مشکل شما راحل کنند.

برای حل مشکل لوله فاضلاب خود با این شماره  تماس بگیرید: 09129246280

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09129246280